Klacht melden

Wij vinden het belangrijk om u goed te helpen. Toch kan het zijn dat u niet tevreden bent. Als dit zo is, hopen wij dat u direct contact opneemt met uw adviseur via 0492 37 11 00. Op deze manier kan hij/zij snel samen met u naar een oplossing zoeken. Wilt u toch een officiële klacht indienen? Dan kan dat schriftelijk of via e-mail. Wij behandelen uw klacht zorgvuldig en zo snel mogelijk. Binnen 10 werkdagen nemen wij contact met u op.

Een klacht indienen

U kunt uw klacht schriftelijk of digitaal indienen. Vermeld hierbij in ieder geval uw naam, adres, woonplaats, telefoonnummer en polis- of dossiernummer. U kunt bijlagen meesturen om uw klacht te verduidelijken. Ook kunt u aangeven hoe wij de klacht volgens u het beste kunnen oplossen. Stuur uw klacht naar:

Van Helvoort RMIA B.V.
Postbus 13
5420 AA Gemert
E-mail: info@van-helvoortbv.nl
Telefoon: 0492 37 11 00

Wij behandelen uw klacht zo spoedig mogelijk. Binnen 10 werkdagen nemen wij contact met u op.

Niet tevreden met het antwoord?

We hopen dat u tevreden bent met de manier waarop wij uw klacht hebben behandeld. Is dit toch niet het geval? Dan kunt u terecht bij de Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Het is pas mogelijk om Kifid in te schakelen nadat wij uw klacht hebben behandeld.

De contactgegevens van Kifid zijn:

Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Telefoon: 070 333 89 99
www.kifid.nl